Motivasi Berniaga Hari Ini

1. Aku takde duit nak berniaga.
Ubah : Sebab aku takde duit lah aku mesti berniaga.

2. Aku mana ada bakat berniaga.
Ubah : Aku mesti cari seseorang untuk belajar berniaga.

3. Keluarga aku mana ada berniaga.
Ubah : Aku mesti jadi contoh kepada keluarga aku untuk berniaga.

4. Aku mana ada masa berniaga. Selalu sibuk.
Ubah : Aku mesti belajar urus masa. 24 jam cukup jika bijak uruskan masa.

5. Aku takut gagal, tak laku dan malu.
Ubah : Apa yang aku dapat jika aku takut & malu? Tak dapat apa pun. Buat & adjust je.

6. Aku takut sombong bila kaya.
Ubah : Ramai juga orang miskin yang sombong. Aku kaya aku tidak menyusahkan sesiapa. Aku boleh bantu orang yang memerlukan.

7. Aku banyak hutang.
Ubah : Sebab banyak hutang lah aku mesti berjaya dalam bisnes. Keuntungan bisnes boleh bayar hutang dengan lebih cepat.

8. Aku belum bersedia. Ilmu & pengalaman takde.
Ubah : Aku mesti bertindak sekarang. Ilmu & pengalaman pasti ada sepanjang aku berniaga.

9. Kalau aku kaya & berjaya, aku takut kahwin dua, tiga atau empat.
Ubah : Ramai juga orang miskin yang kahwin lebih dari satu. Aku mesti fokus untuk dalam bidang bisnes.

10. Bila masa sesuai untuk berniaga?
Ubah : Sekarang masa sesuai untuk bermula. Ya. Sekarang! Bukan esok. In Sya ALLAH. Aamiin.



Peluang berniaga produk berasaskan kesihatan dan kecantikan.

Memperkenalkan Jus Sarang Burung Walit bersama Ginseng dan Stevia.

Gambar di atas adalah Jus Sarang Burung Walit bersama Ginseng




Gambar di atas adalah Jus Sarang Burung Walit bersama Stevia


Secara ringkas tentang syarikat perniagaan produk kesihatan ini

DNA Global Sdn Bhd telah ditubuhkan pada 11.11.11 atau 11/11/2011 di Jerantut, Pahang. Syarikat yang dimiliki oleh 100% warga tempatan dan mengeluarkan dan mengedarkan produk-produk yang berasaskan kesihatan dan kecantikan yang berkualiti, bermutu tinggi serta bertaraf antarabangsa.

Peluang berniaga secara sampingan di rumah

1 set produk ini dalam 1 kotak ada:

1 botol Walit Ginseng
1 botol Walit Stevia

Harga produk bagi 1 kotak:

Harga pengedar ialah RM 128.40
Harga jual ialah RM 148.40

Jom jadi pengedar

Modal Beli 7 kotak ialah RM 898.80
Anda jual RM 1038.80

Untung jual RM 140
Bonus Taja RM 140
Dapat Reward RM 70

Untuk lebih faham melalui penerangan oleh penaja yang memperkenalkan produk ini, sila tinggalkan nama dan nombor telefon di borang online di bawah ini.


Peluang berniaga produk kesihatan iaitu Jus Sarang Burung Walit bersama Ginseng dan Jus Sarang Burung Walit bersama Stevia oleh syarikat yang dimiliki oleh 100% warga tempatan yang diberi nama DNA Global Sdn Bhd.

Ramai pengguna telah menggunakan produk ini sebagai ikhtiar penawar penyakit kulit, stroke, kencing manis, sakit buah pinggang.

Untuk membolehkan kami menghubungi anda melalui telefon, sila isi borang di bawah.
Nama anda :
Telefon anda :
Email anda :

Apa kata beberapa orang pengguna yang telah membeli produk kesihatan iaitu Walit Ginseng dan Walit Stevia?

Kata pengguna 1: "Saya mengalami masalah penyakit kulit (Sirosis) selama 46 tahun. Selepas minum Walit Ginseng dan Walit Stevia selama sebulan, perubahan baik telah berlaku hingga hari ini. Saya semakin yakin dengan produk DNA Global dan saya bersyukur serta berterima kasih kepada syarikat DNA Global."

Kata pengguna 2: "Mile stroke yang saya alami selama 3 bulan akhirnya berkurangan setelah mengambil Jus Walit Ginseng dan Walit Stevia selama 10 hari. Perubahan dari segi tenaga, terutamanya pada bahagian kaki saya, dan semua saraf saya dimana sebelum ini saya jalan seret dan sekarang semakin pulih."

Kata pengguna 3: "Saya berumur 63 tahun dan mempunyai masalah kulit (sirosis) saraf, kencing manis, jeragat, sakit pada bahagian sendi dan sakit lutut. Selepas mengamalkan Jus Walit DNA Global, tanpa saya sedar semua masalah tersebut hilang. Termasuklah masalah kulit saya, dan mulai cantik dan sekata. Saya rasa amat bersyukur."

Kata pengguna 4: "Saya mengalami masalah buah pinggang dan kencing manis, bacaaan kencing manis saya ialah 15 dan 18 tak pernah turun dan terpaksa mengambil insulin 1 hari 2 kali. Selepas minum jus sarang burung Walit selama 3 minggu bacaan kencing manis saya turun kepada 5.3 dan 5.7, selepas 3 bulan tak perlu insulin lagi. Manakala buah pinggang saya pula, semasa melakukan dialisis, kaki saya mengalami kekejangan dan selepas dialisis badan goyang dan tak boleh jalan. Selepas minum jus sarang burung Walit, kekejangan semasa dialisis sudah tiada dan selepas dialisis balik dah boleh naik tangga sampai tingkat 5 serta boleh buat kerja rumah. Syukur Alhamdulillah diperkenalkan Jus Walit DNA Global."

Kata pengguna 5: "Saya menghidap kencing manis, sakit jantung dan darah tinggi selama 3 tahun. Abang sepupu saya mengesyorkan produk DNA Global. Setelah minum jus sarang burung Walit selama 2 bulan, saya dapati keputusan dari hospital doktor mengatakan kencing manis, darah tinggi saya semakin baik serta jantung saya tak perlu dibedah. Bersyukur dan berterima kasih kepada abang sepupu saya yang memperkenalkan jus sarang burung Walit DNA Global."




Bagaimana cara untuk membeli Walit Ginseng dan Walit Stevia?


Ada senarai laman facebook group untuk di kongsi kepada mereka yang sedang menghebahkan produk mereka.

Ebook Percuma Tips Promosi Online

Teknik Kencangkan Jualan | Mendidik masyarakat Malaysia untuk jadi bijak, cekap dan pantas dalam menghasilkan mesin-mesin duit menerusi perkataan.
Ebook percuma Teknik Kencangkan Jualan + Bonus 200 senarai tempat iklan

100 cara mempromosikan produk online
Ebook percuma 100 cara mempromosikan produk online

Iklan tambahan
Suka memberi adalah antara sebab jadi kaya


Aplikasi Duit Apps Android berharga RM290
10 Ebook Affiliate RM5 untuk dijual semula
Artikel PLR bahasa Inggeris berharga USD1 | PLR articles in English priced at $1